DanishBits: News

Loob

Aug 29, 2013
Rating - 0%
0   0   0
Ændringer af forumets forside samt synes godt om knap

Kære DB brugere.

Vi har valgt at lave en ny forum forside, som fungerer på samme måde som på det hedengange DB version 1, hvor hver tråd listes i en række ala "Seneste forum aktivitet" på forsiden, med tråden med det nyeste indlæg øverst.
Dette håber vi vil bidrage til et hurtigere overblik over, hvad der rør sig i forum.

Det er selvfølgelig muligt at gå til "det gamle forumindeks" hvor man fik listet en række kategorier på forum siden, samt at ændre ens forumforside tilbage til "det gamle forumindeks" med kategorier, dette gøres i ens Indstillinger, under punket Forum stil - hvis man foretrækker kategori visningen.

Endvidere har vi introduceret en "Jeg synes godt om dette indlæg" knap, med en forhåbning om at det vil tilstræbe os alle sammen at holde et højt, sjovt og sobert niveau i debatforummet.
Under hver brugers profil kan man endvidere se hvor "Synes godt om" denne har modtaget, ved at klikke på brugerens nick i forummet.

Giv endelig jeres mening til kende, men vi håber da at I vil tage godt imod det .

Kh.
DanishBits Staff

Translate:

Changes to the Forum front page and like button

Dear DB users.

We have chosen to create a new forum index, which works the same way as on the heat times DB version 1, wherein each line listed in a number of ala "Latest forum activity" on the front, with the thread with the most recent posts at the top.
This we hope will contribute to a faster overview of what is happening in the forum.

Of course it is possible to go to "the old forum index" which got listed a number of categories on the forum page, and changing one forum index back to "the old forum index" with categories, this is done in similar settings below punk Forum style - if one prefers category view.

Furthermore, we have introduced a "I like this post" button, with a hope that it will seek us all to keep a high, fun and sober level in the discussion forum.
During each user's profile, you can also see where the "Like" this has received, by clicking on the user's nick in the forum.

Give your final opinion, but we do hope that you will like it.

Kh.
English Bits Staff